سایت تفریحی سرگرمی وطن وی-vatanv.ir

مجله اینترنتی وطن وی

سایت تفریحی سرگرمی وطن وی-vatanv.ir

مجله اینترنتی وطن وی

بایگانی

شعر طنز خفن درباره طلاق زن و شوهرها

معین دخت عسگر | پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۲۹ ق.ظ


شعر طنز خفن درباره طلاق زن و شوهرها

درست هست که طلاق یک پدیده ناهنجار و غمگین کننده هست اما امروز نگاهیطنز آلود و طنز نسبت به طلاق زن و شوهرها داریم.

 

مدتی هست که می عرف منزل
زن من میزند چک و چانه
می‌زند حرف های نا مربوط

 

با اضافات کامل و مبسوط;
که من اینک وفاق میخواهم
مقداری اشتیاق می‌خواهم
کسلم کرده این همه ی تکرار
دم به دم رخداد می‌خواهم

 

دائماَ خسته ای و افسرده
شوهری سر دماغ می‌خواهم
چشم هایت عجیب بد رنگ هست
راستش چشم زاغ میخواهم*

 

همچو نی لاغری, برو گم شو
همسری قلچماق می‌خواهم
ساده ای تو, بدان که در واقع
مرد پر طمطراق میخواهم

 

با چنین وضع, بنده غیر از این
راه و عرف و سیاق می‌خواهم
منزل ما که قد یک قبر هست
منزل ای پر اتاق میخواهم

 

تا که باشد در آشپزخانه
دو سه تا من اجاق میخواهم
در جوار سواحل دریا
مُتل و منزل باغ میخواهم

 

توی ویلای ساحلی حتماً
بهرخنده الاغ می‌خواهم
دائما جوجه, برگ, کوبیده
با پیاز و سماق می‌خواهم

 

سفر پاتایا نبردی که
دست کم عراق میخواهم*
مانند دختر عموی گلچهره
چسب روی دماغ میخواهم

 

مانند این جوجه عاشقان, من هم
عشق سوزان و داغ میخواهم
عشق ما تا شود کمی افزون
گهگداری فراق میخواهم

 

گفته باشم هر آن چه که بوده
جزو مهر و صداق می‌خواهم”
گفتم; آهسته تر, چه می گویی;
دوری و افتراق میخواهم*

 

حرف تو بوی خصومت دارد
اینکه من انشقاق میخواهم*
آخرش را بگو و آسان کن
که من از تو طلاق می‌خواهم
مجید مرسلی
  • معین دخت عسگر

سایت تفریحی

مطالب طنز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی